lauantai 26. elokuuta 2017

that h o m e



en oo varma, onko helsinki vielä koskaan tuntunut mulle kodilta

mutta nykyään kun kadunkulmat alkaa jo muistuttaa menneistä illoista ja kadunnimiin ja kaupunginosiin alkaa kietoutua syvempiä ja syvempiä muistojen verkostoja, 

nyt tuntuu, että olen siellä missä mun kuuluukin olla
täällä, missä on niin kaunista, että päivittäin pakahtuu



tänään istuuduin ratikkaan ja ajoin sillä skattalle

kävelin ympäriinsä 
ihmiset näyttivät onnellisilta, jengiä hymyilytti mutta osalla oli jo paksuja tuulitakkeja
aurinko paistoi mutta sen lämpö ei enää ulottunu kovin syvälle

tuntui, että tää kaupunki on valmis
paketoinut kesän, lähettänyt sen arkistoitavaksi

tuulessa tuntui jo syksy, taivaalla oli syvää elokuun illan sinistä ja ihmiset vaikutti jopa kauppatorin hulinassa tyyniltä ja rauhallisilta



ja mä oon myös tyyni, rauhallinen

oon valmis syksyyn. tällaista kesää ei voi muistella kuin onnesta hymyillen

ja näin mielenkiintoisia haasteita, joita syksy tuo tullessaan, ei voi ottaa vastaan kuin innostuksesta hyristen

kiitos kesä 2017,
en oo koskaan ollut tähän syksyyn valmiimpi kuin just nyt



2 kommenttia:

  1. Ihanan tunnelmallisia kuvia! Totta, että syksy on salakavalasti hiipinyt tänne. Illalla sormeni paleltuivat pikaisen kauppareissun yhteydessä, pian on sormetkin verhottava lapasin tai sormikkain. Hyvää viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon kommentist! :--) syksy on tosiaan täällä, nautitaan siit, mukavaa syksyn jatkoo sulle!

      Poista